Avatar billede retrixz Nybegynder
25. januar 2007 - 10:06 Der er 15 kommentarer

V: Ungnews.dk

Goddag folkens.

Jeg har haft siden vurderet før( www.ungnews.dk ) , men mener det er på tide igen, da der blandt andet er et helt nyt design på banen.

Kunne godt tænke mig at høre, hvad i synes om idéen? Og evt.  om der manglede funktioner, indhold eller lign.

Hvordan synes i designet hænger sammen? Noget der er på sin forkerte plads? :)

Og til sidst hvad der kunne være bedre på sitet. Skriv gerne hvor gamle i er når i svarer :)

Tusinde tak for hjælpen!

Mvh Peter Dahl

LINK: www.ungnews.dk
Avatar billede mcgoat Nybegynder
25. januar 2007 - 10:12 #1
Når man går ind under forum og trykker på en tråd. eks. "Hvad syntes I om det nye design"

Svar "#1  Zack S. Christensen 23/01/07 21:51:13"

Ville nok ændre skriften på navnet samt farven. Link-blå ovenpå den røde ser ikke så godt ud. samt linket refererer til: http://www.ungnews.dk/mailto:Zack S. Christensen, dette skal nok også laves om
Avatar billede mcgoat Nybegynder
25. januar 2007 - 10:13 #2
Og da siden er dansk, ville jeg nok også ændre Name :  Email :  Answer Submit og Reset til dansk
Avatar billede mcgoat Nybegynder
25. januar 2007 - 10:14 #3
Kan også se at billedet nede i højre hjørne "Justin Timberlake - Sexyback" ikke virker
Avatar billede mcgoat Nybegynder
25. januar 2007 - 10:14 #4
"Kan også se at billedet nede i højre hjørne "Justin Timberlake - Sexyback" ikke virker" <-- inde under forum
Avatar billede mcgoat Nybegynder
25. januar 2007 - 10:16 #5
Ville nok også lave den inderste "frame" samme størrelse på alle sider så menuen ude til venstre ikke springer frem og tilbage
Avatar billede mcgoat Nybegynder
25. januar 2007 - 10:16 #6
Hvis man bruger søgefunktionen uden at skrive noget i tekstfejl kommer fejl:

Resultater af din søgning på: ""
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'LIMIT 0,10' at line 1
Avatar billede mcgoat Nybegynder
25. januar 2007 - 10:17 #7
err.. den kommer med fejl lige meget om man skriver et søgeord kan jeg se
Avatar billede mcgoat Nybegynder
25. januar 2007 - 10:18 #8
Når man er på "hovedsiden" index.php, så linker "Nyheder" til index.php, men går man ind under Forum så linker "Nyheder" til forum/nyheder.php
Avatar billede mcgoat Nybegynder
25. januar 2007 - 10:19 #9
Under "Video" ville jeg nok også ændre farven på links så de ikke er standard blå
Avatar billede mcgoat Nybegynder
25. januar 2007 - 10:19 #10
Det var alt for nu :) kigger forbi igen senere
Avatar billede retrixz Nybegynder
25. januar 2007 - 10:35 #11
En masse fejl ;(

Så er det jo bare i gang med at rette til :)
Avatar billede coderdk Praktikant
25. januar 2007 - 10:46 #12
http://www.ungnews.dk/forum/view_topic.php?id=8

Formularen bør være samme skrifttype som resten, knapperne på dansk som alle andre på sitet.

http://www.ungnews.dk/news.display.php?id=72

Formular + overskrift i samme skrifttype som resten af sitet...

http://www.ungnews.dk/spil.php

Skrifttyper igen...

Links er nogle steder blå, passer ikke rigtigt ind i designet, specielt ikke de steder hvor de blå links er på rød baggrund.

Inde i rammerne er skriften på hvid baggrund, men området indenfor rammerne er #f8f8f8 (lettere grå) - bør være enten hvid eller #f8f8f8

http://www.ungnews.dk/news.search.php

Skrifttyper igen...

Måske lige gå siderne igennem med http://validator.w3.org/
Avatar billede zynzz Praktikant
25. januar 2007 - 11:54 #13
Avatar billede coderdk Praktikant
25. januar 2007 - 12:32 #14
Avatar billede retrixz Nybegynder
26. januar 2007 - 12:37 #15
Uh, ja den der søge fejl er rigtig grim.

Er det nogle evt der kan hjælpe med den? Evt nogen med kendskab til PHP?

Tak for de mange rettelser of feedback!