Avatar billede michaelkaas Nybegynder
25. januar 2007 - 09:28 Der er 1 løsning

User på Windows XP

Håbe i kan hjælpe :)

Arbejder i en virksomhed hvor vi har ca 30 - 40 maskiner hvor sælgere sidder og ringer op..
Mit spørgsmål er, engang imellem når mange er logget på så siger et par maskiner at de ikke kan finde den user account de logger ind på.. skal siges at ca 20 - 30 maskiner logger ind med en accout der hedder salg/salg..
Hvorfor siger den at den ikke kan finde den accout når de logger på??
Og de logger på et domæne og ikke lokalt..

Er der en indstilling hvor man kan sætte op hvor mange der kan logge på af gangen? eller hvordan??

Håber i kan hjælpe..

M.v.h Michaelkaas
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
29. januar 2007 - 09:20 #1
?