Avatar billede Peter Birk Nybegynder
24. januar 2007 - 17:44 Der er 7 kommentarer

Outlook adressekartotek

Hej
Jeg har installeret ofiice 2003 ovenpå office 2000, men nu har jeg problemer med at få adressekartoteket til at virke.
Når jeg trykker på ny postmeddelelse, og til for at finde en adresse kommer følgende meddelelse,
ADREESELISTEN KUNNE IKKE VISES.mAPPEN KONTAKTPERSONER DER ER KNYTTET TIL ADRESSELISTEN KUNNE IKKE ÅBNES. dEN KAN VÆRE FLYTTET ELLER SLETTET, ELLER DU DU HAR IKKE DE RETTE TILLADELSER.
Når jeg trykker på ok kommer jeg ind hvor "jeg kan vælge fra" og her kan jeg se mine adresser, men kan ligesom ikke få dem ført rigtigt tilbage.
Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
24. januar 2007 - 18:47 #1
Gå til > Funtioner > E-mail-konti > Tilføj en ny adresseliste eller et nyt adressekartotek  >Klik næste > yderligere adressekartoteker > Klik næste > Outlook adressekartotek > Næste.

Jeg mener at Outlook så vil genstartes.

Derefter vælger du dine kontaktpersoner > Højreklik på Kontaktpersoner > På fanebladet "Outlook adressekartotek" markere du "Vis denne mappe...." Så skulle du kunne slå dine adresser op igen.
Avatar billede Peter Birk Nybegynder
24. januar 2007 - 19:01 #2
Når jeg gør som tlauersen beskriver får jeg følgende besked. DENNE KONTO ELLER MAPPETYPE FINDES ALLEREDE OG KAN IKKE ANGIVES TO GANGE.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
24. januar 2007 - 23:20 #3
OK, så mangler du bare det sidste.
Avatar billede ipbirk Nybegynder
25. januar 2007 - 08:10 #4
hvad mener du med det sidste???
Avatar billede tlaursen Nybegynder
25. januar 2007 - 17:15 #5
Derefter vælger du dine kontaktpersoner > Højreklik på Kontaktpersoner > På fanebladet "Outlook adressekartotek" markere du "Vis denne mappe...." Så skulle du kunne slå dine adresser op igen.
Avatar billede ipbirk Nybegynder
26. januar 2007 - 09:06 #6
Det er det jeg gør, når jeg højreklikker kan jeg se alle adresser og der er flueben i "vis denne mappe" men følgende meddelelse kommer"Denne konto eller mappetype findes allerede" og så er jeg ikke kommet nærmere mit problem.
Avatar billede ipbirk Nybegynder
30. januar 2007 - 08:04 #7
Hej
Jeg har fået hjælp via Spywarefri.dk som kom med følgende foreslag til løsning, og som virkede:
Gå i Outlook - funktioner - adressekartotek

Gå igen i funktioner - indstillinger

Vælg kartotek - sæt det kartotek øverst som du ønsker at benytte

Tak til alle som forsøgte at hjælpe