Avatar billede reanimator Nybegynder
24. januar 2007 - 11:32 Der er 1 kommentar

Tilslutningsmuligheder til optical indgangen på en PowerBook G4?

Hej.

Jeg har lige købt et headset (med indbygget mikrofon)med to mini-jack stik. På min computer er der en optisk digital lydindgang. Når jeg tilslutter mikrofon-stikket til lydindgangen, bliver der ikke registreret noget lyd-udslag på computen. Mit spørgsmål er derfor, kan man bruge almindelige headset i forbindelse med optical line-in indgangen?

Jeg har prøvet headsettet på en windows maskine og der er der ikke nogle problemer.

Venlig hilsen

Filip
Avatar billede egonspock Seniormester
24. januar 2007 - 19:02 #1
Har du prøvet at ændre indgangen i "Indstil lyd og MIDI"-programmet, som du finder i hjælpeprogrammer?