Avatar billede aabo Nybegynder
24. januar 2007 - 09:43 Der er 5 kommentarer

Print fra Navision 4.0

Jeg har installeret Navision 4.0 på en windows 2003 server RC2 / terminal server.

Programmet virker fint, undtagen når jeg skal printe, når jeg printer ud, så mangler der en del af højre side. Det virker som om, at print området er mindre end den rapport jeg prøver at printe ud.

Nogen ideer??
Avatar billede mariaf Juniormester
24. januar 2007 - 22:26 #1
Skriftstørrelse? Er det en standard rapport eller alle rapporter? Ligger papiret rigtigt i printeren?
Avatar billede aabo Nybegynder
25. januar 2007 - 08:52 #2
Det er den samme skrift størrelse, samme font. Har lavet nogle flere tests, og det virker fint når jeg printer fra en Windows2000 server, men ikke fra en Windows2003 server. Så måske ligger problemet slet ikke i Navision, men i windows.
Avatar billede mariaf Juniormester
25. januar 2007 - 19:41 #3
Kan du udskrive fra Word?
Avatar billede aabo Nybegynder
25. januar 2007 - 20:40 #4
Ja, uden problemer
Avatar billede khj Nybegynder
15. marts 2007 - 22:08 #5
Hvis du laver et print-preview kan du så se hele siden ?

Når du lavet et print på en rapport og anfordingsbillede kommer frem, kan du åbne "Fil -> Page Setup". Prøv at se hvordan Paper size og marginer står.