Avatar billede cono Nybegynder
25. maj 2001 - 18:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til ASP & CGI

Hej alle eksperter.
Jeg har noget jeg gerne vil have gjort... så hvis der er nogen af jer der godt kunne tænke jer et lille \"job\" så vil det jo være meget fint! I får selvfølgelig penge for det og alt det der.

Det jeg skal have gjort er at jeg har et CGI script..... som jeg meget gerne vil have lavet om til ASP. Først og fremmest skal vi selvfølgelig først se om det kan lade sig gøre. Så hvis du er frisk på at \"Omprogrammere\" et CGI script til ASP så skriv lige til mig.

Med Venlig Hilsen
Niels
Avatar billede nuno Nybegynder
25. maj 2001 - 18:37 #1
hvilken funktionalitet er der i dit CGI script?

/nuno
Avatar billede bbs Nybegynder
25. maj 2001 - 18:38 #2
Måske skulle du skrive din mail, eller dit ICQ nr.

Du kan kontakte mig på:
Email: Bjorn.B@mail1.stofanet.dk
ICQ UIN: 92821474
Avatar billede cono Nybegynder
25. maj 2001 - 18:40 #3
Mit ICQ nr. er: 29424179
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. maj 2001 - 18:40 #4
HVIS det er et metasøgescript i CGI der skal omskrives så lad for jeres egen skyld være med at gå i gang!

Jeg har omskrevet et script fra PHP til ASP for niels og selvom JEG havde overholdt min del af aftalen synes han ikke han var tilfreds og ville derfor ikke betale mig for mit arbejde!

Just so you know it!
Avatar billede -mascot- Nybegynder
26. maj 2001 - 21:00 #5
det er et metasøge script fordi jeg gad nemlig heller ik lave det...