Avatar billede ji Nybegynder
23. januar 2007 - 23:42 Der er 1 kommentar

dansk/russisk ordbog

Hej!
Jeg har tænkt mig og laver en dansk/russisk, men jeg har svært ved at finde ud af med kyrriliske bogstaver "russiske"!

Er der nogen der kan hjælpe mig med at programmere en dansk/ russisk ordbog i Visual Basic eller nogele andre programmer.

Tak på forhånd!

Alikas
Avatar billede h7iws Nybegynder
28. april 2007 - 21:22 #1
Det lyder da som en meget sjov ide, har lige læst lidt om ordbogs-komprimering, men at skulle skrive alle de ord ned, en efter en er altså et kæmpe arbejde...
Tror god jeg kunne tænke mig at arbejde med selve programmet ...