Avatar billede clausthomsen Nybegynder
23. januar 2007 - 18:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

JEg søger en asp.net programmør til at færdigøre et website

Hejsa

Jeg søger en asp.net programmør der kan færdig gøre et privat .net projekt jeg er i gang med. Du skal have god kendskab til .net til web og MS sql. Projektet er vel ca 70% færdig, men den programmør jeg har brugt ind til nu er desværre taget til USA for at studere.

Håber der er nogen der har lyst til at tjene en lille skillig ved det. :-)

mvh
Claus
Avatar billede gurvic Nybegynder
23. januar 2007 - 22:11 #1
du er velkommen til at kontakte mig på dml@mail.dk
Avatar billede pmn Nybegynder
24. januar 2007 - 20:13 #2
Du er ligeledes velkommen til at kontakte mig med yderligere detaljer på mailpladsen@gmail.com

Mvh
Peter
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
26. januar 2007 - 23:23 #3
Hej,
Du er velkommen til at kontakte mig på info@bjsolutions.dk

mvh
Brian
Avatar billede burla Nybegynder
31. januar 2007 - 11:15 #4
Hej.
Du er også velkommen til at kontakte mig på andersburla@gmail.com
hvis du endnu ikke har fundet en der vil løse opgave eller er for dyr.

Mvh
Anders
Avatar billede clausthomsen Nybegynder
18. juli 2008 - 13:39 #5
Lukket