Avatar billede terkel-g Nybegynder
23. januar 2007 - 16:43 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan afspiller jeg .swf filer

Hej alle Eksperter.

hvordan afspiller jeg .SWF filer, jeg har hentet flash player, men det virker ikke kan kun afspille dem i min browser (kan også afspille .swf filer på den computer jeg har flash 8 på! men ikke på andre)
Avatar billede kalp Novice
23. januar 2007 - 16:48 #1
Avatar billede kalp Novice
23. januar 2007 - 16:48 #2
det er 9'eren.. burde kunne spille alt.
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
23. januar 2007 - 16:48 #3
http://www.globfx.com/products/swfplayer/
Det kan spille dem hvis det er :)
Avatar billede terkel-g Nybegynder
23. januar 2007 - 16:56 #4
det skal ikke være i browseren
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
23. januar 2007 - 16:59 #5
Det er det heller ikke, det er et program du henter og kan afspille dem i
Avatar billede terkel-g Nybegynder
23. januar 2007 - 17:04 #6
men hvorfor kan jeg bruge adobe flash player offline på den computer jeg har flash 8 på?(uden at køre det i browseren)
Avatar billede kalp Novice
23. januar 2007 - 17:04 #7
terkel-Q >>

der følger en flash player med skal du se;O)
Avatar billede terkel-g Nybegynder
23. januar 2007 - 17:06 #8
hvor ligger den så?.... for min swf fil kan ikke finde flash player!
Avatar billede halifax Nybegynder
23. januar 2007 - 17:07 #9
Besøg også

http://www.browsertools.net/index.html

hvor der bl.a. er freeware SWF Opener (player), der installeres som selvstændigt program, PLUS en række andre programmer, du kan kikke på.
Avatar billede terkel-g Nybegynder
23. januar 2007 - 17:16 #10
vil helst bruge adobe flash player, men ved ikke hvordan da jeg kun kan downlode det til browseren
Avatar billede mat Nybegynder
23. januar 2007 - 18:01 #11
Jeg vil skyde på at du skal have standalone playeren (projector)?

mvh mat