Avatar billede bjur Nybegynder
23. januar 2007 - 15:49 Der er 4 kommentarer

WRT54GS stabil FW efterlyses

Jeg har investeret i en Linksys WRT54GS, men er utilfreds med, at den hele tiden falder ud! Derfor efterlyser jeg en STABIL firmware. Jeg har set på Sveasofts Alchemy, som er meget rost, men ved ikke om det er den mest optimale FW til denne router. Skal lige siges, at jeg er ligeglad med om det er original eller 3. parts FW, det skal bare være godt og stabilt.

Kører på nuværende tidspunkt med FW der hørte med. Version 1.50.8 mener jeg det er.

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. januar 2007 - 20:14 #1
Jeg har haft success med at resette ustabile Linksys produkter. Hold reset knappen inde i 10 sekunder....

Hvordan ved du at det er routeren og ikke dit trådløse produkt?
Avatar billede bjur Nybegynder
24. januar 2007 - 08:22 #2
Fordi det er på to forskellige computere med to forskellige trådløse:)
Avatar billede tronic_ Nybegynder
25. januar 2007 - 18:53 #3
Nu skriver du ikke hvilken ver. du har købt, men hvis det er fra v.5 og op, så prøv at kigge her http://www.bitsum.com/openwiking/owbase/ow.asp?WRT54G5%5FCFE#h4

hvis der er fra v.1 til v.4 så prøv her kig her http://www.dd-wrt.com/dd-wrtv2/index.php
det er samme firmware som du bitsum bruger, men da v.5 har mindre ram og ikke køre med linux fra frabrikken, skal du gøre den klar først. Det klare du med bitsum linket.

Jeg har fundet meget hjælp til min wrt54g v.5 på denne side www.linksysinfo.org

Jeg køre selv med dd-wrt firmware på min wrt54g og der fungere fint for mig.
Avatar billede bjur Nybegynder
26. januar 2007 - 08:33 #4
Sorry det glemte jeg. Det er desværre v. 6 og kun kort tid siden jeg købte produktet. Ærgerligt at jeg ikke kan bruge Alchemy:(