Avatar billede jmonefeldt Nybegynder
23. januar 2007 - 15:02 Der er 1 kommentar

mailliste, censur, headliners, movies

Hej,

Vi sidder og skal lave en blog, og har nogle forskellige ønsker:
1 - Vi gerne vil kunne styrer/kontrollere de indlæg som bliver posted. Det vil vi for at kunne holde en hvis saglighed som er relevant for bloggens formål.
2 - Vi gerne oprette tilmelding af newsletter (mail-liste).
3 - Vi vil gerne have at hvert indlæg ikke visse helt, men en del af teksten 2-3 linier... (ligesom man kender fra netaviser - read more og klik ... osv osv.)
4 - Kan man integrere falsh og quicktime og hvordan?

ser frem hvad I hjerne har af hjælp hertil...

Mvh.
Jakob
Avatar billede lajlev Nybegynder
23. januar 2007 - 22:20 #1
Jeg kan lave alle jeres ønsker i wordpress. Smid mig en mail på mail@osweb.dk og fortæl mig mere om jeres behov og om hvad siden skal bruges til.

Mvh Michael | OSweb.dk