Avatar billede zupz Nybegynder
23. januar 2007 - 13:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min Windows Installer virker ikke.

Hver gang jeg prøver at hente updateringer eller at installere noget der kræver windows installer kommer den med en fejl med at der er en fejl i windows installer.. hvilket er virkelig irreterende når man er indehaver af en iPod og ikke kan installere iTunes
Avatar billede hcma Novice
23. januar 2007 - 13:41 #1
Avatar billede zupz Nybegynder
23. januar 2007 - 13:43 #2
Desværre.. den skriver til den opdatering.. at med det service pack jeg har kan den ikke installere den fordi den  er ældre end den..
Avatar billede ejvindh Ekspert
23. januar 2007 - 13:47 #3
Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Sæt flueben i følgende, og klik herefter på "GO". Genstart og check om det har hjulpet:

Fix Windows Installer
Stop service
unregister Windows Installer
Reregister Windows Installer
Start service
Avatar billede zupz Nybegynder
23. januar 2007 - 14:04 #4
desværre nej.. det virkede heller ikke..
Avatar billede halifax Nybegynder
23. januar 2007 - 14:05 #5
Avatar billede zupz Nybegynder
23. januar 2007 - 14:09 #6
den har jeg forsøgt at hente og installere mindst 5 gange.. :/
Avatar billede zupz Nybegynder
29. januar 2007 - 22:24 #7
:o