Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2001 - 17:38 Der er 72 kommentarer og
1 løsning

design

hejsa eksperter :-)
Nu skal i høre, jeg vil vil høre om nogen af jer var interseret i at lave et komplet design, til en ny side jeg skal starte.. Siden skal være rettet mod unge, i alderen 13-18 år. Jeg har kun sat point til 60, men selvfølgelig kommer der flere når jeg har hørt et \"tilbud\"
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. maj 2001 - 18:53 #1
www.freewebtemplates.com - tag lige så mange som du vil have.
Avatar billede pokemaster Nybegynder
25. maj 2001 - 19:47 #2
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2001 - 21:06 #3
tommyf>>>
Nej jeg syntes ikke rigtigt der er nogle gode

pokemaster>>> det design er da latterligt
Avatar billede xzxzx Nybegynder
25. maj 2001 - 23:08 #4
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 09:09 #5
heller ikke for godt da
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 11:19 #6
du sagde for unge... kan vi få lidt mere at vide om siden???

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 12:43 #7
ja, nu skal i høre
siden skal være en slags fest side for unge, hvor man kan få råd om fester læs om dem osv.
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 14:35 #8
okei... jeg har et forsøg, tjek det lige og sig hvad der skal rettes

http://www.coinz.dk/martin

-coinz-
Avatar billede html Nybegynder
26. maj 2001 - 16:11 #9
http://www.gatecrash.dk/

Det er fester fester fester men man skal være medlem og jeg kan måske gøre dig medlem.. sådan funger det..
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 16:13 #10
hejsa
ja det ser jo straks bedre ud. her er nogle ændringer:
linkknapperne skal være større.
Lidt mere grafik(noget levende noget)
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 16:14 #11
gatecrash.dk er da et for åndssvagt koncept...
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 16:15 #12
det er sådan noget jeg også vil lave bare med online fester
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 16:19 #13
online fester? Det lyder sq sygt.. Er det til folk der ikke har et liv?
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 16:20 #14
nej, men jeg syntes det kunne være en fed ide, når nu vi lever i en big brother verden
Avatar billede html Nybegynder
26. maj 2001 - 16:22 #15
åndssvagt koncept ja for folk som ikke kan blive medlem kan jeg godt se at det er snyd \"snøft\".
Men man kan jo heller ikke have for mange medlemmer for når man så stikker en fest kan det jo være at der dukker 250 døds drukne tosser op og det er jo ikke meningen at ødelægge en god fest VEL. Nå men det funger sådan at man kan oplyse om en fest og så får medlemmer en email og eller en sms besked om festen. Men et dårligt koncept kan det næppe kaldes for det er en kæmpe succes.
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 16:22 #16
martin-> har du tænkt dig at holde fest over nettet med cyber øl og det hele...

hvor meget større??

-coinz-
Avatar billede html Nybegynder
26. maj 2001 - 16:24 #17
online fester er du helt gag eller har du set for meget ind i din monitor og glemt at der findes andre mennesker....og fester, tøser, sprut og sjov og ballade...Så hvem er det der har et liv
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 16:24 #18
Kæmpe succes..hmmm...du siger lige at i ikke kan have at der dukker 250 døddrukne gæster op..altså har i mindre end 250 brugere?

Desuden indeholder et godt koncept på lang sigt en eller anden form for indtjening ud over evt. bannerannoncer.

Desuden er det muligt at I lever i en BB verden, men Jeg gør ikke, så hold mig venligst udenfor!
Avatar billede html Nybegynder
26. maj 2001 - 16:25 #19
Hvad siger du martin dk er det noget...
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 16:29 #20
jamen jeg vil da vædde med at i har set BB ellers er i nogle af de eneste jeg kender der ikke har.
Selvfølgelig skal der ikke holdes onlinefest hele tiden, men jeg kunne godt tænke mig at prøvce det bare en gang.
Når jeg siger online fest er det altså ikke noget med cyber, men derimod noget ligende baren fra tv3.
Avatar billede html Nybegynder
26. maj 2001 - 16:32 #21
et godt koncept handler altså om andet end $$$.
gatecrash er kun for en rigtigt gatecrasher derfor er der visse betingelser for medlemsskab.
og ang. BB world det er ikke det fjernest med det at gøre. Ideen er at underholde og lave lidt sjovt for medlemmer, man lære jo kun nye mennesker at kende ved at møde mennesket, og så her det ingen tilng med overvågning at gøre.

Det er blevet forår, så send alt du har i hør til rens og pres, tænd din kummefryser og fyld den med isterninger, hæld champagne på dine cornflakes - brandert lige fra morgenstunden - blæs luft i din badering, nu starter festen.
GOD SUMMER
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 16:41 #22
tjek igen samme adresse
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 16:42 #23
martin-> har du råd til det?? For så er du et af de rigeste mennesker jeg kender...

-coinz-
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 16:43 #24
skal lige siges at de links kan ændres...

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 16:44 #25
jamen jeg har da mine forbindelser :-)
jo, men siden ser da finno ud, men der mangler ligesom noget grafik
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 16:47 #26
skal lige se på det... kan du ikke specificere det lidt???

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 16:49 #27
jamen , jeg syntes siden ser lidt død ud, hvad med noget grafik der får siden til at virke mere levende
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 16:50 #28
ja ja men hvilken form for grafik??? skal jeg til at hente reklame bannere ind???

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 16:51 #29
nej, jeg tænker på noget bedre grafik i menuen
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 16:51 #30
også må knapper gerne virker igen *S*
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 16:52 #31
hmmm... nu er jeg forvirret... jeg har lavet den mouseover og de links kan laves om på ingen tid, men hvordan vil du gerne ha det??

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 16:52 #32
prøv lige at få linkesene til at virke igen
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 16:55 #33
yes yes... fatter ikke lige min lorteoploader... 2 sekunder ser lige på det...

-coinz-
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 17:02 #34
sådan... og ja jeg ved godt at farven på de links er hæslig men jeg lavede bare lige en hurtig en... bare fortæl mig hvilken farve de skal være

www.coinz.dk/martin

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 17:03 #35
nogle gråagtige toner så det passser til siden
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 17:04 #36
okei... bare noget gråt??

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 17:05 #37
jaa
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 17:10 #38
bare for at sikre mig så jeg ikke behøver lave det om...

-coinz-
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 17:28 #39
tjek så igen

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 17:33 #40
ok, nu er jeg godt nok krævende, men....
kan du ikkel ave knapperne mere runde agtige
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 17:40 #41
kan da prøve *G*

-coinz-
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 17:41 #42
men du må hellere uddybe dig lidt...

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 17:41 #43
jamen jeg syntes de er for firkantet, hvis du forstår
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 17:44 #44
ja ja men skal jeg runde hjørnerne af eller skal alle knapperne være runde eller ovale eller sådan noget??

-coinz-
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 17:48 #45
hey er du her endnu?

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 17:48 #46
runde af
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 17:49 #47
nevermind... bare svar når du læser det her og så ser jeg på det senere

-coinz out-
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 17:53 #48
ja ja runde af men er det kun top billedet og det nederste??

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 18:08 #49
jamen det må du bestemme, det kan du beds se, hvad der ser bedste ud når du laver det
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 20:52 #50
det gør det nok med afrundede på alle sammen

-coinz-

PS: tjek det lige selv.

synes det er sådan her det ser bedst ud...

www.coinz.dk/martin
Avatar billede coinz Nybegynder
26. maj 2001 - 20:55 #51
hvis der er mere du vil ha ordnet så skriv det til mig på webmaster@coinz.dk

-coinz-
Avatar billede coinz Nybegynder
27. maj 2001 - 12:14 #52
så er det ordnet...

http://www.coinz.dk/martin

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2001 - 14:23 #53
kan skyggen ikke gøres lidt kraftigere?
Avatar billede coinz Nybegynder
27. maj 2001 - 18:26 #54
på teksten?? selvfølgelig

-coinz-
Avatar billede coinz Nybegynder
27. maj 2001 - 18:39 #55
og det er hermed ordnet...

-coinz-
www.coinz.dk/martin
Avatar billede jd Nybegynder
27. maj 2001 - 19:03 #56
Måske skulle de hvide hjørner på knapperne også være lyse-grå... det ser lidt sært ud nu. Men det er jo bare min mening... :)
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2001 - 19:23 #57
god ide jd
Avatar billede coinz Nybegynder
27. maj 2001 - 20:27 #58
martin... ordner jeg lige
accepterer du så?? og BTW jeg forventer altså lige omkring 400 point eller sådan noget

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2001 - 20:28 #59
ja ja det er fint, men skal lige se resulatet først
Avatar billede coinz Nybegynder
28. maj 2001 - 17:03 #60
det er klar nu...

www.coinz.dk/martin

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2001 - 19:50 #61
ok, nu ser det jo meget godt ud men jeg har lige nogle få spørgsmål inden du får pointene:
1) er det nemt at ændre i men links
2)kan jeg (når jeg finder et navn til siden ) få dig til at lave overskriften om
Avatar billede coinz Nybegynder
29. maj 2001 - 13:12 #62
martin...
1: hvis du skal lave om i teksten på knapperne skal du ha psd filerne... for at åbne dem skal du ha photoshop eller paint shop pro 7 ellers er det lidt besværligt og så skal jeg til at lave dem... (koster nok lidt ekstra) og selvfølgelig kan jeg det, men du kan jo også få nogle andre til at arbejde med det...

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2001 - 15:37 #63
ok, det finder vi ud af, men det kan ikke blive idag,d a jeg først skal snakke med min kammerat om det
Avatar billede coinz Nybegynder
30. maj 2001 - 15:36 #64
okei... husk lige at det er 400 point eller mere

-coinz-
Avatar billede coinz Nybegynder
06. juni 2001 - 19:18 #65
okei... nu letter du lige røven og giver mig de point... der er snart gået en uge kom så i sving.

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2001 - 19:27 #66
hejsa coinz
Undskyld ventetiden, men jeg er midt i eksamenstiden og derfor ikke så meget tid, nu har jeg lige snakket med min kammerat, og han siger også ok, men kunne jeg få dig til at ændre knapperne når jeg skulle det for så vil jeg give 450 point
Avatar billede coinz Nybegynder
07. juni 2001 - 08:45 #67
martin-> ja ja men jeg skal sgu vide hvad der skal stå...

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2001 - 08:47 #68
ja, ja men det er ikke helt sikkert hvad der skal stå endnu, men kan jeg ikke kontakte dig når det er
Avatar billede coinz Nybegynder
07. juni 2001 - 08:47 #69
martin_dk-> jeg har ozze eksamen og hvad så???

-coinz-
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2001 - 08:48 #70
så har man ikke så meget tid
Avatar billede coinz Nybegynder
07. juni 2001 - 16:18 #71
martin-> jeg har da masser af tid... okei... måske fordi jeg går på efterskole men hva faen...

-coinz-

PS: Kan jeg ikke få de der point???
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2001 - 12:27 #72
coinz>>>>>>>>
ok, her har du dine 450 point, sender du så ikke desinet over mail til
webmaster@webstationen.dk, som en zip fil.
Avatar billede coinz Nybegynder
08. juni 2001 - 18:43 #73
martin-> skal ske...

-coinz-

forresten.... hvad med knapperne???