Avatar billede vraa Nybegynder
23. januar 2007 - 10:41 Der er 3 kommentarer

Eksportere data som i mySQL

Jeg ved at man i mySQL kan eksportere al data fra én tabel ud i en sql sætning.
Er dette ikke muligt i MS SQL?
Avatar billede arne_v Ekspert
23. januar 2007 - 22:20 #1
du kan eksportere hele database struktur til SQL i Enterprise Manager / Studio

du kan eksportere data til f.eks. CSV i DTS

hvis man selv vil skrive lidt kan man ogsaa faa produceret INSERT saetninger for data
Avatar billede peter_havskov Nybegynder
28. januar 2007 - 11:30 #2
Prøv at se på http://vyaskn.tripod.com/code.htm#inserts

Her er et eksempel på en stored procedure til formålet.
Avatar billede vraa Nybegynder
05. februar 2007 - 14:37 #3
Helt perfekt peter_havskov.
En sidste ting. Mine tabeller er relationsforbundet. Ved i hvordan man får primære id'er med ud i sql filen, eller hvordan man bibeholder relationerne?