Avatar billede aage3 Nybegynder
22. januar 2007 - 20:34 Der er 9 kommentarer

hvordan kopiere man en film.

Jeg får hele tiden besked om at filen er for stor til at blive kopieret.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2007 - 20:48 #1
Avatar billede jokkejensen Novice
22. januar 2007 - 22:14 #2
det er ikke nødvendigvis ulovlig kopiering?

- Filen ligger på en dual layer skive - betydende at original skiven har ca 8GB kapacitet, og den du forsøger at ligge det over på er sikkert en ca 4Gb skive..

Man kan med programmer som DVD-shrink skære indhold af film, og sænke deres bitrate (kvaliteten) så den kan være på en normal DVD, en 4Gb DVD skive..

Jeg ved ikke hvor billederne er til guiden, men her er en dansk : http://www.piratgruppen.org/spip.php?article354
Avatar billede jokkejensen Novice
22. januar 2007 - 22:15 #3
du kan selvfølgeligt også bare købe DVD medier med størrer kapacitet, men de er ofte væsentligt dyere herhjemme.

Alternativt bestil et par ruller sammen med vennerne på www.nierle.de eller www.billigemedien.de - for at spare portoen..
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2007 - 22:20 #4
siger heller ikke at det er ulovligt, men vil lige gøre opmærksom på reglen.
For brugerens skyld.
Avatar billede jokkejensen Novice
22. januar 2007 - 22:41 #5
nå ja okay, men så skal vi jo også lige sikre os det ikke er børne porno, eller om fremstilling af atombomber eller anden terrorvirksomhed ? :)

Ved godt hvad du mener, men lige frem at starte en tråd med sådan en kommentar er vist lidt for meget betjent agtigt :). kom han ind på af sine venner havde downloaded samme fil og let kunne brænde den fra en eller anden torrent side, så kan jeg se det... mææææn :)
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2007 - 22:43 #6
jamen vi skal heller ikke være ens, (og for det ikke skal være løgn, så er jeg precis sådan en person som du beskriver)  ;O)
Avatar billede jokkejensen Novice
22. januar 2007 - 22:45 #7
nå jamen så er vi jo nok alle ens når det kommer til stykket :)

aage3, vi kan fortsætte i morgen, hvis du skulle have yderligere spm. vil hjem af :)

Sov godt :)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
22. januar 2007 - 23:22 #8
Du kan bruge dvd-shrink. Den tilpasser din film, så den passer til en amindelig 4,7 gb dvd-skive.
http://www.abmedia.dk/video/dvdbackup.htm
http://www.parameter.dk/click/d1370de08b26f719d1f101bb283d7b65
Avatar billede aage3 Nybegynder
23. januar 2007 - 15:58 #9
desværre.-jeg opgiver
tak for de mange svar