Avatar billede cybermaster Nybegynder
22. januar 2007 - 18:48 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Vudering af dating site

Hej med jer.! ved godt at dating sider er rimelig udvandet efter håneden, men synes det er sjovt nok aligevel at bygge på.

Sitet er ikke helt færdigt, men vil gerne have en vudering om:
Designet & om det er til at finde rundt i.

Mvh.
www.wedate.dk
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. januar 2007 - 18:55 #1
Syntes godt nok de farver er lidt for skrigende.
Avatar billede cybermaster Nybegynder
22. januar 2007 - 19:04 #2
Du har bemærket, at man kan skifte farver eller ?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. januar 2007 - 19:07 #3
ahh.. Ville nok sætte den blå måske til at være standard :) ellers bliver man da skræmt væk
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. januar 2007 - 19:08 #4
selvfølgelig bare min mening :)
Avatar billede cybermaster Nybegynder
22. januar 2007 - 19:14 #5
ok ;o)
Avatar billede jokkejensen Novice
22. januar 2007 - 19:23 #6
Nej farverne er bestemt alt for pangene - se lidt på hvad de nye store web2.0 sites gør, eller find nogle lidt mere complimentær farver gennem ex www.colormatch.dk hvis man har lidt problemer med at bestemme.

Du bruger noget javasscript til at positionere dine elementer, som der her i min IE får tingene til at springe rundt (i et split sekund) - fjern det og sæt dit markup ordentligt op fra start af.

Der er ingen padding i dine login / genveje bokse - tekst må aldrig stå op af en kant, det sinker læsbarheden helt åndsvagt.

Dine faneblade er lidt kiksede, ex er de lige brede selvom de ikke har lige meget indhold, og de rammer ikke "content" hvis de ikke er valgt.

kig evt her : http://alistapart.com/articles/slidingdoors/ <-- lige til at tyv stjæle.

skrifttypen på dit billede under "opret en profil på 3 minutter" ligner meget den min far bruger når han sender mails til sine andre 60 årige venner... ret fancy.... for dem..

Du skalere billederne som alle "hurtigt" lavede dating sider gør - det ser åndsvagt ud - men man kan sagtens lave fedt design uden at billederne er lige høje/brede - se evt på nogle af de store fede e-butikker der spinger frem. De hverken skalere eller cropper deres billeder.

Hvorfor har du et okay smart lille logo nede i dit indhold, og så den der Wordpress standard blog layout i toppen ? - jeg kan godt se det er smart når man kan vælge farver at teksen ændre sig - men så lav 2 billeder. - jeg taler om : http://www.wedate.dk/grafik/multic_blue/logo.gif

Hvad fanden laver et link til google på din side ? :)

Det var forsiden :)

Beklager kritikken, men det er vel det eneste man kan bruge til noget..

Held og lykke :)
Avatar billede cybermaster Nybegynder
22. januar 2007 - 19:31 #7
Det er da absolut kritikken der er det bedste, og synes det er godt og konstuktivt det du kommer med.

Så mange tak for det ;o)
Avatar billede trophymanager Nybegynder
23. januar 2007 - 13:57 #8
og fjern for guds skyld også den smiley
Avatar billede cybermaster Nybegynder
25. januar 2007 - 22:39 #9
trophymanager >> Hvorfor... begrundelse... det giver så meget mere mening. ;o)
Avatar billede trophymanager Nybegynder
26. januar 2007 - 14:29 #10
for mig virker det enormt useriøst at et site benytter smileys.. det forvirrer mig også når jeg læser "Danmarks gratis datingsite ;oP" - hvorfor en blinkende rækketunge smiley?

Groft sagt så siger det mig at sitet er lavet af en lille knægt - og ville holde mig selv fra at benytte sitet.
Avatar billede luckysuite Nybegynder
28. januar 2007 - 13:29 #11
din side er helt fantastisk nem at komme ind på uden kodeord.. der er jo absolut intet sikkerhed overhovedet..

jeg kom ind på lolland47's profil uden problemer og jeg kan udføre sql-kommandoer uden problemer..

kontakt mig på msn: mail@chrxxxxxx.com hvis du vil ha en løsning
Avatar billede luckysuite Nybegynder
28. januar 2007 - 13:39 #12
og rolig, har ingenting rørt ;)
Avatar billede cybermaster Nybegynder
05. marts 2007 - 20:14 #13
luckysuite >> ups, det lyder ikke ret. :o(

Kunne godt være at programør ikke vare det jeg skulle kaste mig over ;o)

Men der er Nogen der skal svare, så vi kan få lukket.
Avatar billede cybermaster Nybegynder
19. marts 2007 - 17:05 #14
Så lukker jeg vist selv ;o)