Avatar billede hjalte81 Nybegynder
22. januar 2007 - 18:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min formateringslinie er væk!

Hey..
I mit outlook Express 6, er min formateringslinie forsvundet.
Der er sat hak i "vis formateringslinie", men den er der bare ikke.

Det er den linie hvor man, når man opretter en meddelse, kan ændre tekstens udseende, fed/kursiv, font, farve og alt det der...
Avatar billede jkrons Professor
22. januar 2007 - 18:44 #1
Dyu har sandsynligvis fået valgt "Almindelig tekst" i stedet for "HTML" under menuen Formater. Skal det være generelt,. så vælg Funktioner - Indstillinger. I fanebladet Send, vælger du at format for afsendelse af mail skal være HTML.
Avatar billede hjalte81 Nybegynder
22. januar 2007 - 18:51 #2
Nej det er ikke det. Den står til HTML.
Avatar billede jimmo Nybegynder
22. januar 2007 - 23:16 #3
Hej hjalte81.
Hvad sker der, hvis du via MENUEN opretter en ny mail, altså venstreklikker på FILER, herefter venstreklikker på NY, så på POSTMEDDELELSE - og herefter I DEN LIGE OPRETTEDE MAIL venstreklikker på VIS, så på VÆRKTØJSLINJER, og herefter sørger for, at der BÅDE ved STANDARDKNAPPER OG ved FORMATERINGSLINJE er sat flueben?
* * *
Hvis dette ikke skulle hjælpe, anbefaler jeg dig at af-installere Outlook Express, genstarte og geninstallere Outlook Express. Det hele tager kun 5 minutter - og dine e-mails vil ikke ved denne operation blive slettet.
Hilsen Jimmo
Avatar billede miritdk Nybegynder
29. januar 2007 - 15:16 #4
har du ikke fået løst problemet så prøv at føre curseren over den øverste del langsomt  - når pilen forandrer sig kan du trække med curseren så den går på plads ;-)
Avatar billede hjalte81 Nybegynder
11. februar 2008 - 09:31 #5
Kom med et svar så jeg kan lukke...
Avatar billede hjalte81 Nybegynder
24. februar 2008 - 16:22 #6
lukker og slukker