Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2007 - 18:15 Der er 3 kommentarer

Programmør søger til udvikling af FTP-funktionalitet via webben

Vi har brug for en som kan udvikle FTP-funktionalitet via webben, så brugerne kan downloade filer via en browser. Der skal være et admin inteface hvor vi kan oprette brugere og oploade filer.

Hvis du er interesseret send mig en besked og beskrivelse af andre opgave du har udført.

Så kan jeg give en bedre beskivelse og jeg kan sende vores oplæg.

Michael ALbek
SecureDevice
Avatar billede ttopholm Nybegynder
22. januar 2007 - 18:24 #1
Hej Michael

Du må gerne skrive til mig, ang. opgaven på tt@device.dk
Avatar billede bjawnie Nybegynder
22. januar 2007 - 18:29 #2
Hej, du skal være velkommen til at kontakte mig. Jeg har nogle referencer samt mine kontaktoplysningerne liggende på www.decode.dk. Mvh Bjørn Fridal
Avatar billede pmn Nybegynder
22. januar 2007 - 19:43 #3
Hej Michael

Jeg er måske interesseret i, at hjælpe dig til en billig pris.

Jeg er software udvikler med mere end 5 års professionel erfaring. I mit daglige virke udvikler jeg komplicerede brugersystemer til både meget store som små installationer.

Hvis du skulle vælge mig, vil jeg foretrække en løsning skrevet i C#/ASP.Net, hvor jeg vil give et års fri support.

Mvh
Peter

mail: peter snabela epica.dk