Avatar billede horny_j Nybegynder
22. januar 2007 - 02:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

web media player til hjemmeside

Hej vil lige høre om der er nogle der kender en gratis webplayer

hvor man kan smide ind på ens hjemmeside, så man kan afspille små film klip hvor den streamer det fra ens server..

kunne være rart :D
Avatar billede horny_j Nybegynder
22. januar 2007 - 02:10 #1
det er forresten en video afspiller til mp4 jeg søger, hvis det findes altså, ellers må jeg conventere dem om
Avatar billede langthjem Nybegynder
22. januar 2007 - 05:17 #2
Jeg har haft gode erfaringer med Windows Media Player. Den klarer native MP4, og den streamer WMV og MPG. Du kan finde mere om opsætning og object model her: http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/wmpsdk11/mmp_sdk/windowsmediaplayeractivexcontrol.asp
Avatar billede langthjem Nybegynder
19. marts 2007 - 16:33 #3
Det er pænest hvis man lukker spørgsmålet når man har fået svar. *HINT HINT*
Avatar billede horny_j Nybegynder
16. august 2007 - 23:31 #4
langt om længe kom jeg ind på eksperten igen ups :D