Avatar billede delpart Nybegynder
25. maj 2001 - 15:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fast opstartsside i IE 5

Er der nogle af jeg kloge hoveder derude, der kan sige mig om det er muligt at tvinge bruger på et netværk til at have én bestemt opstatsside ???
Hvordan løses dette nemmest uden at skulle ud til hver bruger !! Kan man desuden fjerne rettigheden fra dem til at ændre denne startside ???
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
25. maj 2001 - 15:33 #1
Har i Active Directory ?
Avatar billede kapla Nybegynder
25. maj 2001 - 15:35 #2
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2001 - 20:52 #3
Sig mig lever vi  under diktatur?
Avatar billede guiron Nybegynder
26. maj 2001 - 13:18 #4
Du kan så vidt jeg ved ikke fjerne deres rettigheder til at ændre startside, men den vil altid blive ændret tilbage ved logon!

Det er muligt at sætte den under et batfil i logonscriptet, hvis man kører et sådan, hvor værdien ændres i regedit.
Avatar billede delpart Nybegynder
27. maj 2001 - 13:36 #5
Ja vi har Active Directory !!

Diktatur, nej tak, men det er mere for at gøre opmærksom på det lokale intranet !!!!
Avatar billede delpart Nybegynder
28. maj 2001 - 13:23 #6
Beklager, kapla0, men linket fra download.com virker ikke !!! http://www.ackpacket.com/ eksistere ike længere !!!!
Avatar billede olberd Nybegynder
02. juni 2001 - 15:56 #7
Lav en IE.reg fil
skriv i den:
REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Internet Explorer\\Main]
\"Start Page\"=\"http://dk.yahoo.com/\"

Muligvis skal der stå \"Startside\" i stedet for \"Start Page\"..!

Du sætter så logonscriptet til at køre denne fil!
Avatar billede kapla Nybegynder
05. december 2001 - 14:59 #8