Avatar billede jk Nybegynder
23. november 1999 - 20:27 Der er 4 kommentarer

SMS Jokes

Er der en der nogen der har et script der gør det at den få en joke op i en form hvor man kan sende sms fra altså sende joken der fra?

Scriptet skal køre random fra en Access database sådan at man kan trykke ny joke og så tage den en ny tilfældig Joke fra databasen og putter op i formen.
Avatar billede vels Nybegynder
23. november 1999 - 21:27 #1
Jeg (tror) at man kan tage sms senderen fra Netcoders.dk og så mixe med radom tip fra: http://www.activeserverpages.dk/aspdigital/kapitel1/randomtip.asp Så må man da kunne lave noget ud af det.
Avatar billede thje Nybegynder
24. november 1999 - 09:13 #2
Hvis du finder ud af hvordan man gør dette gider du så ikke smide en mail til mig ??
thje@int.tele.dk
Avatar billede thje Nybegynder
24. november 1999 - 09:14 #3
Hvis du finder ud af hvordan man gør dette gider du så ikke smide en mail til mig ??
thje@int.tele.dk
Avatar billede styler Nybegynder
14. februar 2001 - 16:43 #4
www.activeserverpages.dk/aspdihital/kapitel1/ramdomtp.asp
www.asp.dk
www.php.net
www.dk.php.net
www.rasmusstyrk.dk
+ Så har jeg sådan et system liggende hvis du er interresereret .. anders_2001@ofir.dk