Avatar billede rahzel Nybegynder
25. maj 2001 - 14:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

DaY Of Defeat

DaY of defeat er en udvidelse til Half-life, men når jeg prøver at køre den siger den med advarslen\"Could not load libary\" \"C:/SIERRA/HALF-LIFE/DoD/cl_dlls/client.dll\"hvad kan jeg gøre så jeg kan spille det. Jeg har prøvet at geninstallere HL, men den siger det sammen!!
Thx
Avatar billede johc Nybegynder
25. maj 2001 - 14:13 #1
Hvad med :

@command([loadlib];\"halvliv_client\";\"client.dll\");

eller endnu bedre:

@command([replacegame];\"halvliv_client\";\"tribes2\");

Jeg synes du skal stille spørgsmålet i et andet forum. Dette forum tilhører Lotus Notes ...

:-)
Avatar billede rahzel Nybegynder
25. maj 2001 - 14:16 #2
har ikke forstand på det ville bare gerne have mit problem løst!!:(
Avatar billede rahzel Nybegynder
25. maj 2001 - 14:18 #3
Jeg forstår ikke hvad det er du skriver med @command.....
Avatar billede skwat Praktikant
25. maj 2001 - 14:22 #4
lotus????? jeg fatter ikke en skid
Avatar billede rahzel Nybegynder
25. maj 2001 - 14:23 #5
KOm til at proppe den ind under Lotus Notes, men det var kun en fejl!!
Avatar billede johc Nybegynder
25. maj 2001 - 15:58 #6
Om din første kommentar: det forstår jeg godt. Men drop dit sure fjæs - det er helt unødvendigt. Og der er ingen sure miner herfra.

resten af dine kommentarer
... jeg ved sgu da godt det var en fejl :-)

Det var bare lige for at fortælle dig at det VAR en fejl, så du kunne oprette den under det rigtige forum, hvor de besøgende ved noget om Halflife.

Held og Lykke
Avatar billede rahzel Nybegynder
25. maj 2001 - 16:02 #7
Jooh takker
tror jeg vil oprette den et andet sted:D
Thx!!
Men du kan ikke løse problemet?
Avatar billede johc Nybegynder
25. maj 2001 - 16:03 #8
noope ... kender meget lidt til Halflife ... og meget mere til Tribes 2
Avatar billede rahzel Nybegynder
25. maj 2001 - 16:13 #9
Hehehe kender jeg slet ikke!!