Avatar billede charliee Praktikant
20. januar 2007 - 14:40 Der er 6 kommentarer

e-mail formular

Hej
Jeg har lavet en e-mail formular, så man kan kontake mig, ved at skrive i nogle felter, men den virker ikke. Jeg har gjort som der står på denne side: http://www.webtip.dk/frontpage/lektion6.php#autoform , men når jeg når til det sidste, hvor jeg skal klikke ok stod der:
>Denne formular er oprettet på diskbaseret Web-sted, eller frontpage-severudvidelser er ikke konfigueret til at sende e-mail. Bed systemadministratoren eller internet udbyderen om at følge vejledningen i "stetting up e-mail options on windows" eller "setteing up E-mail on UNIX" i Resource Kit til frontpage- serverudvidelse, kan du hente på  www.microsoft.son/frontpage/wpp/serk
Vil du fjerne e-mail modtageren?
Ja - nej<

Jeg trykkede nej, men jeg ved ikke om det har noget med det at gøre.
Se e-mail formularen på www.holmegaarden.frac.dk under kontakt
Avatar billede leif Seniormester
20. januar 2007 - 14:45 #1
Frac understøtter ikke Frontpage baseret formularer

Kig på http://www.google.dk/search?hl=da&q=mailform+php&meta=
Avatar billede charliee Praktikant
20. januar 2007 - 15:03 #2
dvs. at så længe jeg har frac kan jeg ikke lave en så kaldt php-mail, eller kan jeg lave den på en anden måde?
Hilsen Louise
Avatar billede leif Seniormester
20. januar 2007 - 15:35 #3
Du skal lige netop lave en mail formular i PHP
Avatar billede charliee Praktikant
20. januar 2007 - 18:25 #4
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede leif Seniormester
20. januar 2007 - 18:48 #5
Avatar billede charliee Praktikant
21. januar 2007 - 14:30 #6
Tak for hjælpen, fandt en hos newbie, som gerne skulle virke:)