Avatar billede dille8520 Nybegynder
20. januar 2007 - 10:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Geforce Driver

Hey. jeg har lige sat ny HD i min com og har lige fået lagt windows ind. men nu kan jeg ikk finde min cd med drivers på til mit grafik kort :) og kan ikk finde den driver jeg skal bruge på nvidia's hjemmeside eller via google. håber der er en der kan hjælpe mig med at finde en driver et sted :)

GFX: Nvidia Geforce 7800GS:
Avatar billede Skoven Praktikant
20. januar 2007 - 10:48 #1
hvilket windows kører du med?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. januar 2007 - 10:53 #3
Er det denne side du ikke kan finde ud af at bruge: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Klik Graphicsdriver i den første boks.
Klik Gforce and TNT2 i den anden boks.
Vælg styrresystem i den 3 boks.
Nu starter downloaden.

Hent kun drivers fra producenten. Drivers du finder andre steder kan indeholde virus.

En ny side åbner på denne skal du klikke på linket der står under download.
En ny side åbner klik på Accept.
Avatar billede dille8520 Nybegynder
20. januar 2007 - 11:09 #4
okay nu virker det sku. ja det var den side jeg ikk lige kunne finde ud af. takker mange gange for hjælpen.:))Point går til james