Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2001 - 13:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Word dok. låser ved åbning

Hvordan redder man et word dok. som ved åbning låser prog. word. Jeg kan kun komme videre ved at lukke word via jobliste.
Det sker ikke med andre word dok. jeg har og det hjælper ikke at åbne det på anden maskine.
Avatar billede kusine Nybegynder
25. maj 2001 - 14:08 #1
Der er formodentlig ikke så meget at gøre. Det lyder til, der er noget \'snavs\'i dokumentet, der låser Word. Jeg har et par forslag, som jeg dog desværre ikke tror hjælper, men her er de alligevel.

- Kopiér og omdøb dokumentet

eller

- Hvis du bliver spurgt om dokumentet skal åbnes med eller uden makroer, så prøv at vælge uden.

;-)God weekend ! /Kusine
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2001 - 14:58 #2
Det hjalp desværre ikke. Men du får point for forsøget.