Avatar billede perlys Praktikant
19. januar 2007 - 17:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjernskrivebord - printer installation

Hejsa - Jeg skal logge på et fjernskrivebord (2003 Server R2) og har valgt at bruge min standardprinter under Lokale ressourcer, men når jeg udskriver så melder den fejl.
Derefter i eventloggen på serveren kan jeg se at den skriver til en af de andre printere jeg har installeret på min lokale maskine. Det ser ud som om at den trækker 2 af mine andre printere (en CanonMP500 og en PDF converter) med ind på serveren, desværre bare ikke den HP4000N som jeg har valgt som standardprinter  - Was ist los ??? hvordan får jeg den til at "nuppe" min HP4000N netværksprinter?
Avatar billede perlys Praktikant
19. januar 2007 - 17:38 #1
I min panik fandt jeg løsningen - http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;302361 - sorry

Go' week-end
Avatar billede nobob Nybegynder
04. februar 2007 - 01:48 #2
det er top nice, sidder med selv samme problem, og var allerede begyndt at tænke på at smide usb kabel på mine 2 net-printere..... takker mange gange der;)
Avatar billede perlys Praktikant
04. februar 2007 - 09:57 #3
Velbe... - det er jo en forholdsvis nem løsning på et irreterende problem.