Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
19. januar 2007 - 14:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Thumbnails af websider i php?

Hejsa,

Hvordan kan man generere et thumbnail af en side med gdlib og php?

Nogen der kan give et hurtigt eksempel på det?

Mvh. Elias Sørensen
Avatar billede coderdk Praktikant
19. januar 2007 - 15:11 #1
Det kan du ikke.
Avatar billede coderdk Praktikant
19. januar 2007 - 15:12 #2
Du kan bruge Amazon's AST (Alexa Site Thumbnail): http://www.amazon.com/gp/browse.html?node=236156011
Det koster 0,20 US$ pr. 1.000 thumbnail returneret.
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
19. januar 2007 - 15:13 #3
det kan ihvertfald ikke lade sig gøre med de 2 ting alene, men der er vidst noget med at cURL el.lign kan "fange" en side og så kan du jo prøve at lave det til postscript eller sådan noget.
Jeg ved at det kan lade sig gøre at lave en side om til en pdf-fil men om man kan lave thumbnails som du vil have ved jeg ikke lige
Avatar billede thesaint Nybegynder
19. januar 2007 - 15:23 #4
Den nemmeste løsning kan du hente her: http://www.snap.com/about/spa1A.php og den er gratis. Fungerer i øvrigt upåklageligt.
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
19. januar 2007 - 16:57 #5
Har set andre steder at man kan gøre det med php, har bare ikke virket ved mig (selvom eksemplerne virkede), derfor burde det kunne lade sig gøre!
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
07. februar 2007 - 14:27 #6
Lukker.