Avatar billede mysars Nybegynder
19. januar 2007 - 03:00 Der er 2 kommentarer

Programmering af hjemmeside.

Mysars.dk skal programmeres,
Så den enkelte bruger, kan se oploadede, videoklip, lydklip el. billeder på siden.
Alle skal have mulighed for at oploade deres eget videoklip, lydklip el. billede.
Hvis de har oprettet en bruger som skal være gratis at oprette.
Brugere skal kunne købe oploads, videoklip, lydklip el. billede
til sin mobil el. computer. Som er oploadede på www.mysars.dk
Betalingsmetode med sms el. dankort.
Vi i mysars.dk teamet, skal kunne styre siden så det må gerne være et godt programmeret system.

Det var siden i store træk.
Vi har selv designet siden som kan ses på: www.goodmorningdenmark.dk/mysars

Vores budget er ikke en million :D hehe - Det faktisk ikke så stort.
Men kontakt os på mysars@hotmail.com hvis du syntes dette projekt lyder spændende.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
19. januar 2007 - 07:35 #1
Mail sendt (:
Avatar billede lesp Nybegynder
23. januar 2007 - 18:15 #2
Mail sendt :)