Avatar billede hoeks Nybegynder
19. januar 2007 - 00:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

vudering af design

2 designs jeg gerne vil have nogle kommentarer på:

www.krabatweb.dk/design/des1
Er der design jeg har tænkt mig at bruge til mit nystartede webfirma.. Der er en fejl i IE, hvor logoet ikke bliver vist korrekt - så lur den lige i firefox (arbejder på at fixe fejlen). Virker siden troværdig?.. Professionel? Vil gerne have et godt ansigt "udadtil" :)

www.krabatweb.dk/design/sten
Har jeg lavet til et firma. Hvordan synes I "produkt"delen fungerer. Giver der mening den måde produkterne vises frem på ? Og så designet generelt.

På forhånd tak
Avatar billede mirovich Nybegynder
19. januar 2007 - 00:40 #1
Design nr. 2 fungerer godt i produktdelen - at man holder info i højre side og produkt i venstre syntes jeg giver en god ro omkring billedet. Om det er IE der gør det ved jeg ikke men Air_O ikonet bliver beskåret i toppen og det ser ikke godt ud. Pas på med ikke at lave det alt for gråt - den grå produktliste og de grå billeder virker lidt for triste. Produktbillederne vælter lidt rundt - vælg nogle enkelte fix punkter og gå ud fra dem.
Jeg går ikke ind og kommenterer desig nr. 1 da jeg ikke benytter mig af firefox.
Håber du kan bruge det til noget og lykke til fremover.
Avatar billede gnuhest Nybegynder
23. januar 2007 - 11:35 #2
1# Syntes jeg klart er den bedste 7/10 til den

2# Den er meget "flad" og kedelig 0.3 til den