Avatar billede p_burns Nybegynder
18. januar 2007 - 20:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Crash i iSync

Har i tidernes morgen installeret "Pocketmac" på min powerbook, der kunne synce min PDA i iSync. Nu vil jeg gerne slette den fra iSync igen, men hver gang jeg prøver, går iSync, for derefter at vise iconet for PDA´en igen når jeg åbner.
Har afinstalleret "pocketmac".

Kan jeg på en eller anden måde slette og geninstallere iSync?

burns
Avatar billede egonspock Seniormester
18. januar 2007 - 20:49 #1
I iSync går du i enheds-menuen efter at have valgt din PDA, Der burde du kunne fjerne den.
Avatar billede p_burns Nybegynder
18. januar 2007 - 21:02 #2
Det har jeg prøvet. Den sletter den også, men dukker op igen når jeg lukker og åbner iSync.
Avatar billede egonspock Seniormester
18. januar 2007 - 21:44 #3
Prøv at søg efter Pocketmac i Spotlight og se om der ikke ligger noget i enten startemner, udvidelser eller sådan noget. Du kan evt. også prøve at smide præferencefilen for iSync ud. Den hedder com.apple.isync.plist.
Avatar billede p_burns Nybegynder
18. januar 2007 - 22:27 #4
Gode idéer, men der lå ikke noget i udvidelser, startemner eller andet og sletning af plist virkede desværre heller ikke :-(
Avatar billede egonspock Seniormester
18. januar 2007 - 23:00 #5
Checkede du både din hjemmefolder og harddiskens Library's udvidelser og startupitems? Hvad med login-emner? Ellers var det måske på tide at køre en cache-sletning ved Yasu eller Onyx.
Avatar billede p_burns Nybegynder
27. januar 2007 - 08:36 #6
Har prøvet alle dine forslag.. virker ikke. Men du får nu alligevel dine point :-)
Avatar billede egonspock Seniormester
27. januar 2007 - 13:11 #7
har du set efter om rettigheder på din plist-fil er som de skal være? Forsøg evt. med at give flere rettigheder til den. Og en anden ting, har du både set efter i startemner etc. på harddiskniveau og på brugerniveau? Det er også muligt at der skal en kombination til af både at have quittet iSync, derefter smide plist-filen ud, derefter køre et cache-sletningsprogram som Yasu og så genstarte inden iSync bliver åbnet igen.
takker for point i øvrigt :-)