Avatar billede graupner Nybegynder
18. januar 2007 - 20:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Sikring i Bærbar??

Min bærbar er død. Det hele skete da jeg skulle sætte et VGA kabel til min projektor, T-relaget røg  og det samme gjorte min computer! Den vil ikke starte. Når jeg sidder laderen i, blinker lys indikatoren på en underlig måde. Sidder der en sikring i sådan en??

Problemet er at det er en Acer 2300 og garantien er udløbet for 6 mdr. siden.

Håber virkelig at der er en der kan hjælpe.

På forhånd tak.

Kenneth
Avatar billede keenkbh Nybegynder
18. januar 2007 - 21:28 #1
Så vidt jeg ved, sidder jeg i hvert fald sikringer i stationære strømforsyninger, men er ikke helt sikker på om der også gør det i bærbare. Jeg synes, at du skal kontakte Acer og høre om der er noget at gøre. (selv om det nok er billigere at købe en ny end at få lavet den gamle)
Avatar billede graupner Nybegynder
18. januar 2007 - 23:08 #2
Jeg tror måske at det er inde i computeren. Kan der sidde nogen form for sikring i den? Ellers må jeg jo bare åbne den op og kigge efter..
Avatar billede robotten Praktikant
19. januar 2007 - 10:06 #3
Et bud kunne også være, at sende den ned til Servicegruppen. Der er dygtige til repartion af bærbare (har selv sendt meget ødelagte Acer'ere derned), og rimeligt hurtige tilmed. Er du bange for en løbsk regning, beder du om et tilbud på reparationen først. Accepter du ikke denne, kommer der lidt fragt og en timeløn (ca. 400-500 kr.). Accepter du tilbuddet, bortfalder dette.
Avatar billede robotten Praktikant
22. januar 2007 - 10:17 #4
?
Avatar billede graupner Nybegynder
22. januar 2007 - 11:24 #5
Jeg køber en ny og sender den gamle på QXL.
Avatar billede graupner Nybegynder
22. januar 2007 - 11:25 #6
Og tak for hjælpen. Tror bare desværre ikke det kan betale sig at bruge penge på den.
Avatar billede robotten Praktikant
22. januar 2007 - 11:48 #7
Gad vide hvad en sådan erværd på QXL. SDet skulle da være, hvis nogen mangler en skærm som reservedel eller lignende.
Avatar billede graupner Nybegynder
22. januar 2007 - 14:38 #8
Ja, det er svært at sige, men det er da bedre at det bliver brugt til noget end at kaste den på losseren!
Der er jo også DVD-brænder i, som passer over I de fleste Acer.

Jeg kan jo lave den uden mindstepris og se hvad der sker!!
Avatar billede robotten Praktikant
22. januar 2007 - 14:57 #9
En løs dvd brænder til en acer kan godt ligge i ca. 1000 kr., forudsat nogen lige står og mangler det.
Avatar billede robotten Praktikant
22. januar 2007 - 15:00 #10
Avatar billede graupner Nybegynder
22. januar 2007 - 18:02 #11
Ha ha - det kan være det skal være salgsargumentet!! Det er sku vildt at rasavedelene er så forbandet dyre. Men hvad pokker,- så er der forhåblig en der bliver glad for en billig i bærbar til ophug.

Tak for hjælpen