Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
25. maj 2001 - 11:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ingen sider på nettet.

min internet forbindelse virker ikke. når jeg har ringet op kommer der ingen side bare at siden ikke kan vises. hvad er det for noget??
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. maj 2001 - 11:42 #1
er det wanadoo??
Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
25. maj 2001 - 11:55 #2
Nej - teledanmark ISDN
Avatar billede dudsen Nybegynder
25. maj 2001 - 12:45 #3
har du prøvet at  gå ud i dos prompten og pinge en side du ved er oppe feks. ping yahoo.com hvis der kommer svar fra den virker din forbindelse og så er der browseren der er forkert indstillet.
Kommer der ikke svar er din forbindelse nede og så skal du vel have fat i teleDK
Avatar billede ltoft Nybegynder
05. juni 2001 - 00:29 #4
Har du fået det til at virke??
Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
05. juni 2001 - 13:08 #5
har selv fundet ud af det...oprettet bare en ny forbindelse og så fungede det!!!