Avatar billede eldaria Nybegynder
18. januar 2007 - 16:03 Der er 1 løsning

Installere perl XML::Parser som brugere.

Jeg er ved at installere Evolution på en Solaris Unix SunRay client.
Jeg har ikke Root rettigheder og vil gerne installere Evolution mail client lokalt i min bruger konto.

Ind til videre har jeg installeret Firefox og nogle andre applicationer som jag kan køre.

Under installationen af Evolution skulle jeg også installere Bison og M4, det er gjort.
Men jeg ved ikke hvordan jeg kan installere Perl moduler uden at være root.
Avatar billede eldaria Nybegynder
09. marts 2007 - 20:17 #1
Lukke tid.