Avatar billede betzall Nybegynder
18. januar 2007 - 16:01 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hotmail problem

Hej Eksperten, håber i kan hjælpe mig.

Mit problem er at der er en, som har skaffet min kode til min hotmail + ændret den. og nu kan jeg hverken logge på MSN eller Hotmail.

Er det muligt at skaffe/nulstille koden?

! Har prøvet at trykke "glemt adgangskode" osv.. men det har personen også ændret?

100 point for hjælp.
Avatar billede ffn Nybegynder
18. januar 2007 - 16:16 #1
næppe - den der har login og koden er kontoowner

Når du opretter en konto "underskriver" du http://privacy.microsoft.com/da-dk/default.aspx
Avatar billede betzall Nybegynder
19. januar 2007 - 17:13 #2
Hey.

Jeg har prøvet at sende en mail til dem men de endnu ikke svaret, derfor har jeg tænkt mig at ringe til dem. Men problemet er bare at jeg ikke kan finde noget Dansk Support nr. kan du finde det?
Avatar billede ffn Nybegynder
19. januar 2007 - 17:50 #3
Avatar billede betzall Nybegynder
20. januar 2007 - 00:27 #4
Hey..

Så modtog jeg endelig en mail fra msn. og for at få koden nulstillet skal man udfylde et slags spøgeskema.

og indtaste ens IP, så de kan se om man har været inde på den før.

nu skal jeg bare vente på at de gennemgår oplysningerne, og at de forhåbentlig giver mig min Email igen.
Avatar billede BanBussemand Nybegynder
08. februar 2009 - 17:23 #5
Jeg har selv lige haft problemet, med Hotmail.
Jeg prøvede de fleste tips jeg læste...
MEN fandt ENDELIG ud af at, CAPS LOCK var aktiveret.
Der er åbenbart foreskæl på STORE & små bOKstAvER..