Avatar billede acixx Nybegynder
18. januar 2007 - 15:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Registrering af 2 skærme

Hej
Jeg har købt 2 Sony skærme, men kan ikke dele dem op. Eller dvs. at mit grafikkort Winfast PX 7300 (Geforce) kun vil registrere den ene skærm. Er der nogen som kan hjælpe? Begge kører helt fint....
Håber på hjælp så hurtigt som muligt.
På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
18. januar 2007 - 15:30 #1
Du kan bruge dette program til at administrere dine skærme.
http://www.realtimesoft.com/ultramon/

Bruger det selv, og er ganske tilfreds.
Avatar billede acixx Nybegynder
18. januar 2007 - 15:51 #2
ok nu er jeg kommet så langt efter jeg har installeret programmet at den kun kan registrere 1 skærm....
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
18. januar 2007 - 19:06 #3
Kan du inde i display settings ikke se den anden skærm, eller tilføje den ?
Avatar billede acixx Nybegynder
19. januar 2007 - 08:47 #4
Nej jeg kan kun se en skærm selvom begge kører?!
Avatar billede acixx Nybegynder
19. januar 2007 - 09:07 #5
Den siger at jeg kun kan køre 1 skærm i "standard tilstand"?! Hvor ændre jeg det henne?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
19. januar 2007 - 09:39 #6
Jeg er lidt i tvivl. Men inde i control panel, under grafik kort, har u da nogle muligheder for at sætte den op ? Det er lidt mærkeligt, at den kører, og du ikke kan registere den....
Avatar billede acixx Nybegynder
19. januar 2007 - 10:31 #7
Ja det er...Lige gyldigt hvor jeg går hen viser den kun at jeg har 1 skærm at konfigurere
Avatar billede acixx Nybegynder
06. februar 2007 - 13:19 #8
Hmm tror det var grafikkortet som ikke var kompatibelt med de skærme...Håber det løser sig ved køb af et andet grafikkort. Men tak for hjælpen alligevel.