Avatar billede ingolf Nybegynder
25. maj 2001 - 09:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Teksten i hjælp er for småt. Hvor ændres størrelsen?

Jeg har fået MS office 2000 installeret, men må konstatere at teksten i hjælp er meget småt. Det er ikke lykkedes mig at finde hvor teksten kan gøres større, så hvem kan hjælpe?
Avatar billede masteryeti Nybegynder
25. maj 2001 - 10:14 #1
Hvis du åbner din Internet explorer, ug under \"Files->Text size\" vælger en større skrifttype, evt den støste, følger det med i hjælp-filen, da det nemlig også åbnes i en explorer.

MasterYeti
Avatar billede tnielsen Nybegynder
25. maj 2001 - 10:17 #2
Hold Ctrl nede mens du ruller på musens scrollhjul.

Mvh Torben
Avatar billede handmade Nybegynder
25. maj 2001 - 10:18 #3
Hvis du har en mus med rullehjul, kan textstørrelsen ændres efter behov ved at holde ctrl nedtrykket og rulle på hjulet.(I IE)..
Avatar billede ingolf Nybegynder
27. maj 2001 - 20:13 #4
tnielsen
Den bedste hjælp. Du får pointene.