Avatar billede rasmusdb Nybegynder
17. januar 2007 - 14:09 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Ram til iBook G4 Superdrive

Hej, jeg vil meget gerne tilføje nogen flere ram i min iBook, det er den sidste model der udkom, den med 1,42 ghz. Problemet er bare at finde de korrekte ram til den, samt en manual til hvordan man sætter dem i, har siddet og søgt en del, så søger derfor hjælp herinde.

Den skulle nemlig gerne opgraderes inden jeg rejser til New Zealand om en uge.
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
17. januar 2007 - 14:20 #1
shg.dk
Inde under Hardware har de en der hedder Apple, og der er der en menu der hedder RAM.. wopti :) der er ram til apple så skal du bare finde dem som passer til din iBook 1,42ghz :)
Manual fulgte med din iBook og der står under hvilken plade der sidder ram
Avatar billede ferdinand.k Mester
17. januar 2007 - 14:51 #2
Endnu bedre, hent programmet MacTracker herfra: http://www.mactracker.ca/
Med dette program kan du se specs på alle mac's, inkl RAM og meget andet...
Avatar billede rasmusdb Nybegynder
19. januar 2007 - 17:39 #3
Hey, mange tak har haft delt pointene, da der ikke var henvist til nogen ram på shg, og med ferdinands, fandt jeg ud af præcis hvad jeg skal gå efter.