Avatar billede n-data Nybegynder
17. januar 2007 - 02:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvordan mail to sms

Hej jeg har min ejen sms gateway. hvor jeg geren vil lave det sådan at man kan senden en sms ind til mig og så sender mit system det ud som en sms. men jeg har bare ingen ide om hvordan man gør det.

Jeg bruger mailenable som mail server.

Håber der er en sød person der kan hjælpe
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
18. januar 2007 - 09:34 #1
hvis du har en sms server .. og man kan sende sende sms ind og du vil sende sms ud ?.. hvor kommer så din mailserver ind i billedet ?
Avatar billede n-data Nybegynder
18. januar 2007 - 23:34 #2
jeg har sms gateway som jeg skal have min mail server til at sende til !!!
Avatar billede n-data Nybegynder
18. januar 2007 - 23:34 #3
og ikke en sms server ;-)
Avatar billede n-data Nybegynder
19. januar 2007 - 03:16 #4
har funde en løsning på det. kode en exe fil og få min server til at køre den når der er mail !!
Avatar billede n-data Nybegynder
19. januar 2007 - 03:16 #5
lukket
Avatar billede smsnerds Nybegynder
18. januar 2008 - 12:16 #6
www.CPSMS.DK har oprettet et gratis system der automatisk konvertere Email 2 SMS - Prøv det gratis ved at oprette et demologin på deres hjemmeside.
Avatar billede n-data Nybegynder
18. januar 2008 - 17:20 #7
Hej spliff-junior jeg ved ikke helt hvordan jeg skulle kun bruger www.cpsms.dk da jeg selv har min ejen sms gateway og vil have det til at når jeg modtager email så skal den vider senden dem til sms. fra min gateway..