Avatar billede webmaster123 Nybegynder
16. januar 2007 - 19:51 Der er 1 kommentar

Runde hjærner på borders

Hej.
Jeg er ved at lave et design til min hjemmeside som hedder 123login.dk. Men jeg er ikke ligefrem en haj til det der css og så ville jeg høre jer om i kunne hjælpe...
Det drejer sig i bund og grund om at jeg gerne vil have mine kanter runde.
http://123login.dk/cs/
Som i kan se er det hvide border rundt om hele designet lidt kedelig og jeg kunne godt tænke mig at de rundede lidt, men har ikke en anelse om hvordan man gør. Kunne det ske at i kunne hjælpe? Sig hvis i skal have noget kode ;)
Avatar billede j4k0b Nybegynder
29. marts 2007 - 11:57 #1
Du kan ikke afrunde hjørner i hverken HTML eller CSS. Nu får jeg fejl 404 når jeg prøver at åbne din side så jeg kan af gode grunde ikke vide præcist hvad du mener, men du skal som udgangspunkt lave det med grafik (billeder)