Avatar billede doctor6000 Nybegynder
16. januar 2007 - 07:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Banner og eventuelt logo

Hvem kan lave et fedt logo til en side med alternativ energi
eg er ikke selv den store grafiker og er i gang med en hjemmeside til produkter der kan producerer alternativ energi. Produkterne jeg havde tænkt mig skulle være solceller, mini vindmøller, med kontrollere til  osv.
siden kan du se på www.dve-teknik.dk og den er ikke ret lang. Har en forventning om at siden skal være i de grå nuancer men top banner/logo må godt være farverig.

Håber der er nogen der er kreative på det område.
Avatar billede hoeks Nybegynder
19. januar 2007 - 00:04 #1
Kan godt hjælpe. Men det bliver en hurtig omgang - har travlt med opgaver der rent faktisk giver penge ;P

smid en mail på rasmus_hoeks[at]hotmail.com
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
23. januar 2007 - 07:18 #2
Er der eventuelt andre der kan hjælpe med et banner.
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
24. januar 2007 - 20:46 #3
er der andre der kan gice et bud
Avatar billede missmumi Nybegynder
21. februar 2007 - 22:50 #4
Jeg vil gerne give et bud på et logo og banner.Hvis du vil skrive mig en mail med lidt info omkring din målgruppe og dine ønsker ville dette hjælpe mig.
missmumi@hotmail.com
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
22. februar 2007 - 07:05 #5
Hej missmumi, Har sendt dig en mail.
mvh Rasmus
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
16. marts 2007 - 07:50 #6
hej missmumi, jeg har ikke kunnet få fat på dig, har du fået mine mails ?
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
20. december 2007 - 10:10 #7
lukker nu
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
09. september 2010 - 16:53 #8
nogen der føler de skal have point