Avatar billede bexio Nybegynder
24. maj 2001 - 22:48 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Submit-hjælp

Nu er jeg nu på asp området så jeg kunne virkelog godt bruge noget hjælp. Jeg har en side hvor nogle pædagoger skal uploade noget tekst til en .html fil. En dagsplan hvor de nemt kan gå en og taste hvad der skal ske, med mere uden det store besvær. Hvordan gør jeg det.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. maj 2001 - 22:52 #1
Du skal overveje at lægge det i en database - gerne Access
Avatar billede bexio Nybegynder
24. maj 2001 - 22:54 #2
hvordan det, jeg må tilstå jeg er total novice!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. maj 2001 - 23:06 #3
Jah, men det heller ikke nemt.... Jeg kan ikke hjælpe dig så meget, andet
end at der nok er en del du skal sætte dig ind i.
Avatar billede dna Nybegynder
24. maj 2001 - 23:11 #4
erikjacobsen: prøver du at bilde os ind, at du ikke kan ligge noget data ind i en db ?!? LOL...  :-)

dna
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
25. maj 2001 - 14:05 #5
Skal det ligge på internettet eller på en local comp?
Jeg kan sikkert godt hjælpe dig, jeg vil også godt lave det for dig hvis du vil have det...
-Brian
idiotbarn@hotmail.com
Avatar billede dna Nybegynder
26. maj 2001 - 13:02 #6
idiotbarn: laver du det gratis ?
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
26. maj 2001 - 13:25 #7
Ja, det virker ikke til at være et større projekt, men jeg modtager da meget gerne point.
Avatar billede dna Nybegynder
26. maj 2001 - 14:09 #8
øøhh.. ikke mig der stillede spørgsmål! Ville bare gerne lige høre om du virkelig gad at lave det gratis..

dna
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
26. maj 2001 - 14:40 #9
k, he he. Jae, jeg er stadig nybegynder så jeg vil gerne lave sådanne ting, for at blive bedre, hvad er prisen da?
Avatar billede dna Nybegynder
26. maj 2001 - 15:12 #10
Pris!? Øøhh... hvis jeg skulle lave det ville det ikke koste det store, da det faktisk ikke tager lang tid..

Hvis du vil lave sådanne ting \"Freelance\" så bare sæt en timeløn på et beløb som du mener du kan være bekendt.. Prisen udregnes så på et overslag i tidsforbrug..

dna
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
26. maj 2001 - 15:27 #11
ja, men jeg aner ikke hvad en rimelig pris ville værer, men bexio, jeg vil godt lave det gratis.
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
30. maj 2001 - 21:37 #12
er han død?
Avatar billede bexio Nybegynder
30. maj 2001 - 22:37 #13
det er lige meget nu...jeg skal ikke bruge det mere men tak for hjælpen.....