Avatar billede thla_dk Nybegynder
15. januar 2007 - 21:07 Der er 5 kommentarer

XP låser når jeg forsøger at afspille filmklip.

Hej,

Jeg har problemer med at min xp låser når jeg forsøger at afspille filmklip. Det er ligegyldigt om det er fra mediaplayer eller nettet, cpu´en hammer direkte op på 100% og låser.

Det er først efter jeg for nyligt formaterede min harddisk, og installerede det hele på ny, det er opstået.

Håber i kan hjælpe....

Mvh. Thomas
Avatar billede haverslev Novice
15. januar 2007 - 21:13 #1
Avatar billede thla_dk Nybegynder
17. januar 2007 - 17:40 #2
Virkede desværre ikke, selvom det egentligt beskrev mit problem meget godt....
Avatar billede haverslev Novice
17. januar 2007 - 19:52 #3
Kan det være manglende Codec ?
http://www.eksperten.dk/spm/319843
Avatar billede thla_dk Nybegynder
18. januar 2007 - 17:41 #4
Heller ikke...

Så et filmklip på youtube i dag, som virkede fint. Derefter prøvede jeg Ekstra Bladets web-tv, og så låste den med det samme.

Mystisk...........
Avatar billede cashdk Nybegynder
21. januar 2007 - 00:16 #5
Jeg har nøjagtig det samme problem, formaterede min harrdisk igår og nu fryser den hver gang jeg prøver at afspille film eller ting fra nettet, jeg kan heller ikke starte warcraft 3 frozen throne. Dog virker day off defeat ( steam half-life).

Jeg har opdataret mit geforce 6200 og opdateret mit lyd kort samt installeret k-lite codec pack, så problemet burde jo værre løst...

Nogle der kan hjælpe ???