Avatar billede neostar Nybegynder
15. januar 2007 - 20:00 Der er 14 kommentarer

synlighed af computer

Hvordan gør man sin computer synlig, så andre på netværket kan se den??
Vi har samme arbgruppe..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. januar 2007 - 20:15 #1
deler en mappe, eller deaktivere firewall.
Avatar billede neostar Nybegynder
15. januar 2007 - 20:17 #2
kan jeg godt deaktivere firewall mens jeg er på nettet?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. januar 2007 - 20:23 #3
ellers kan du tillade Lan.. under netværksforbindeleser/egenskaber for din netforbindelse/avanceret/indstillinger (for firewall)og avanceret.
Eller under deling af internetforb., der kan du også åbne en port.

Men det nemeste er, at ha´ et nemt pc-navn, og få folk til at søge på det.
Avatar billede neostar Nybegynder
15. januar 2007 - 23:30 #4
svar -bartfreak, så får du point.. jeg slog bare firewall fra så virkede det..

men nu er alle mine ting skrivebeskyttet, og jeg kan ikke slå det fra, kender du løsningen på det problem??
Avatar billede Henry Novice
16. januar 2007 - 00:10 #5
er det ikke lidt dumt at kører uden firewall, når du deler en mappe skal du vælge om man skal have lov til at skrive i den eller ikke, så hvis den mappe du skal bruge er skrivebeskyttet, skal du fjerne delingen og dele den igen og vælge fuld adgang.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. januar 2007 - 09:56 #6
ellers brug en anden firewall, som zonealarm feks..
Avatar billede Henry Novice
16. januar 2007 - 18:01 #7
ja eller Ashampoo Firewall, den er gratis
Avatar billede cyberspace Nybegynder
17. januar 2007 - 09:47 #8
hvis du vil dele en mappe, højreklikker du bare på mappen og vælger deling og sikker hed. Herunder klikker du på del denne mappe.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. januar 2007 - 20:57 #9
fandt du ud af, at du godt kan ha´ firewall på internet, og ikke på lan..??
Avatar billede Henry Novice
17. januar 2007 - 21:03 #10
hvad er det for noget vrøvl du skriver ???
Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. januar 2007 - 10:40 #11
man kan saktens have firewall på lan - men har man ikke hul igemmen fra/til anden pc så skal man lige ind i sit firewall software og tillade forbindelse fra/til den anden pc.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. januar 2007 - 11:36 #12
ja, man skal blot lige gide at sætte sig ind i det..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. januar 2007 - 13:26 #13
skal du ha´ mere hjælp..?

Smider et svar..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. marts 2007 - 14:44 #14
15/01-2007 23:30:42..??