Avatar billede else Nybegynder
24. maj 2001 - 22:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Messenger - jeg må tit lukke den, da den låser. - Hvad er der galt?

Tit og ofte når min maskine låser og jeg trykker (Ctrl+ Alt + Delete)

Viser det eig at det er Msmsgs - der ikke svarer.

Hvorefter jeg naturligvis lukker den, og så fungerer maskinen igen.

Hvad er der galt, hvorfor er det \"fast\" at den låser og blokerer, min adgang til nettet?

Jeg har ikke meget forstand på det, men mener at det er en fast del af Windows, som jeg ikke bare kan slette.

Kan jeg evt slette den og downloade en ny version?

Det er galt faktisk hver eneste gang at jeg er på nettet.

Håber på hjælp, og gerne en forklaring på, hvad der er galt.

Kan det være et andet program på min PC der skaber dette problem?

Jeg har læst, at der er programmer der går ind og ændrer i andre programmer, men ved ikke noget konkret om det.

Else
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. maj 2001 - 22:47 #1
her står lidt om det:
http://www.bugtoaster.com/DW15/Reports/CrashDetail.asp?ExceptionSignatureID=3497

de foreslår man henter den nyeste version.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
26. maj 2001 - 20:02 #2
hjalp det ikke? hvad har du prøvet?
Avatar billede else Nybegynder
27. maj 2001 - 00:33 #3
jeg har opdateret Messenger via Microsoft i stedet for, - jeg kunne ikke finde ud af deres anvisninger. Nok fordi jeg ikke er god nok til engelsk og forstod deres anvisninger
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
27. maj 2001 - 01:59 #4
det var jo det jeg skrev: \"de foreslår man henter den nyeste version\"...
Avatar billede else Nybegynder
27. maj 2001 - 04:26 #5
kimrosgaard - jeg har stadig problemer - skal jeg slette den gamle og hente den nye ned via Microsoft?

Svar:
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
27. maj 2001 - 04:48 #6
ja, du kan hente den nyeste version her:
http://messenger.msn.dk/download/download2.asp

Klik på knappen Start overførsel. Den dialogboks, der vises, giver dig to muligheder: Kør eller Gem.
Klik på Kør programmet fra dets nuværende placering.
Klik på OK for at starte installationen.