Avatar billede a_mylle Nybegynder
15. januar 2007 - 16:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PowerMac G5 (Mac OS X 10.4.8) booter ikke.

Hej NG'er,

Hvad kan der være gået galt med en PowerMac G5 der kun viser Æble-logoet når man starter den op og ca. efter 1-2 minutter begynder blæserne at køre på fuldt tryk. Men den kommer aldrig videre?

Er der evt. mulighed for at få noget software der kan køres fra boot-cd, så man kan se om der evt. er hw-fejl?

Med venlig hilsen
Alex Müller
Avatar billede aeblenet Nybegynder
16. januar 2007 - 00:19 #1
Det kunne lyde som om du netop har opdateret.

Start fra CD'en og geninstallér softwaren.
-den udgave af installationen der IKKE berører dine eksisterende indstillinger, software og filer.

Så kan du næsten være 100% sikker på at det kører igen . . .

Go' fornøjelse!
Avatar billede a_mylle Nybegynder
18. januar 2007 - 15:35 #2
Ja, der var blevet opdateret via Autoupdate. Men det burde vel ikke kunne skabe så en fatal fejl. Men selv om det var en "omvej", må jeg sande at det virkede til fulde at køre installationen igen.

Jeg takker for hjælpen.