Avatar billede else Nybegynder
24. maj 2001 - 22:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ICQ - laver det rod i andre programmer?

Jeg har ICQ, men overvejer om jeg skal slette det, da jeg oplever, at det giver problemer med andre programmer og konflikter på min PC.

Bla. har jeg måtte lukke ICQ for overhovedet at kunne komme på nettet. Jeg har ADSL.

Jeg vil derfor gerne høre andres erfaringer inden jeg evt sletter ICQ.

Else
Avatar billede kapla Nybegynder
24. maj 2001 - 22:32 #1
Bare slet det og installer MSN Messenger fra www.msn.dk/messenger og tilmeld dig herefter dette ? http://www.eksperten.dk/spm/70578
Avatar billede evil_chief Nybegynder
25. maj 2001 - 00:59 #2
dårlig ide, og MSN Messenger er et spy program fra M$.

Men hvilke build version har du af ICQ?, for er forskel på hvor godt der med forskellige build versioner..

problemer med at komme på nettet, hvordan det?

og hvilke os kører du?
Avatar billede repsac Nybegynder
25. maj 2001 - 01:01 #3
Lige gyldigt hvad så laver icq et værre svineri på et netværk. En masse pakker flyver rundt i en lindt strøm. Teknisk set et skidt program.
Avatar billede evil_chief Nybegynder
25. maj 2001 - 01:03 #4
det er så rigtig, det er tager en del af en\'s linje..
Avatar billede else Nybegynder
25. maj 2001 - 02:58 #5
Jeg har ICQ 2000B, - og jeg syntes ikke MSN  MESSENGER kan det samme.

En dag måtte jeg lukke ICQ. - For overhovedet at komme på nettet.

Jeg oplever, at jeg må slette ICQ helt. - Findes der et tilsvarende program,hvor man let kan sende beskeder?

I skal nok få point, men jeg vil gerne have dette afklaret også.

Jeg er ikke ude på at snyde nogen af jer. - Derfor venter jeg også med at give point.

Else
Avatar billede evil_chief Nybegynder
25. maj 2001 - 19:57 #6
Else, hvis jeg var dig ville jeg gå på IRC, Det er 1000 gange bedre og sjovere end ICQ. Det mest brugte program til windows er mIRC( www.mirc.co.uk ), et grafisk program. Hvis du nu er den store *nix haj er så er der BitchX ( www.bitchx.com ) Du kan evt. kigge lidt her ( www.irchelp.org ) hvis du vil have lidt meget info om det. ellers kan du bare spørge løs.
Avatar billede annikadk Nybegynder
26. maj 2001 - 06:09 #7
hvis du VIL bruge ICQ, så prøv inde på download.com at hente alternativer ned.
Det eneste jeg kender (og bruger) er Odigo (se på odigo.com)
Avatar billede else Nybegynder
26. maj 2001 - 09:52 #8
Jeg vil gerne sige jer alle tak for hjælpen - evil chif - jeg ved ikke om det er for få point du har fået for din hjælp. men jeg er ret usikker på pointtildelingen
Avatar billede evil_chief Nybegynder
26. maj 2001 - 14:07 #9
det er nok ok ( siger han uden at vide hvad han har fået )
Avatar billede else Nybegynder
26. maj 2001 - 14:26 #10
evil chief - jeg havde kun sat 30 point af til dette spørgsmål, så jeg har ikke kunne give dig flere.
Avatar billede evil_chief Nybegynder
26. maj 2001 - 17:10 #11
har jeg fået 30? , jamen det er skam nok :)