Avatar billede tietze Nybegynder
15. januar 2007 - 13:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Markeret tekst bliver ikke slettet når man trykker et bogstav

Normalt når man markerer tekst og f.eks. trykker på b-tasten, så forsvinder den markerede tekst og der fremkommer et b i stedet.

Min Word 2003 har dog fået en speciel opførsel, da den markerede tekst ikke forsvinder, i stedet fjernes markeringen af teksten og bogstavet (f.eks. b) indsættes før det markerede (der ikke længere er markeret).

Hvordan får man Word 2003 tilbage til den "normale adfærd"?
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
15. januar 2007 - 13:41 #1
Funktioner, Indstillinger, Rediger, Ny tekst erstatter markeret. Sæt kryds
Avatar billede mcgoat Nybegynder
15. januar 2007 - 13:42 #2
Eller måske trykke på Insert knappen på dit keyboard?
Avatar billede tietze Nybegynder
15. januar 2007 - 13:46 #3
Tak for hurtigt svar! Min læsegruppemakker er rigtig glad nu :-) - det er irriterende når programmet ikke fungerer som det plejer!