Avatar billede hkj Nybegynder
14. januar 2007 - 21:58 Der er 7 kommentarer

Manglende drivercd!

Hej allesammen!

Er der en venlig sjæl, som kan hjælpe mig med driverne til et motherboard som hedder: 7KT400.

Evt. hvis jeg kan få tilsendt en kopi af cdén.

Skal nok betale for den.

Hilsen Henrik

P.s. Har søgt på nettet, men kan ikke downloade driverne.
P.s. I kan kontakte mig på denne mailadresse: eva.jensen@surfpost.dk
Avatar billede c-holst Novice
14. januar 2007 - 23:25 #1
kunne everest lokke et producentnavn ud af maskinen

http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Everest-Home-Edition.shtml

kig under pc-motherbord
Avatar billede fluse Nybegynder
15. januar 2007 - 00:27 #2
Så vidt jeg kunne finde ud af er bundkortet et Acorp 7KT400 og chipsetet er et VIA K7 KT400 med en 8235 southbridge.

Så er den driver du skal bruge til chipsettet denne:
www.viaarena.com/Driver/via_hyperionpro_v510a.zip

USB 2.0 driveren er indbygget i windows XP service pack 2.

Det onboard lydkort skal bruge denne driver:
www.viaarena.com/Driver/vinyl_audiocodec_v680b.zip

Hvis der er ingbygget netkort er det denne driver:
www.viaarena.com/Driver/VT6107_VT8231_VT8233_VT8235_VT8237_VT8251v44FVIA.zip

Så vidt jeg kan se er der ikke noget indbygget grafikkort. Men hvis der er kan everest fortælle dig det. Inden du bruger de drivere jeg har linket til, så tjek lige med everest om det er det bundkort jeg formoder det er!
Avatar billede fluse Nybegynder
15. januar 2007 - 00:34 #3
Faktisk er det egentlig ikke så vigtigt om det er den producent der har lavet det, men mere vigtigt om det er et K7 KT400 chipset og en 8235 southbrigde. Den kan everest også fortelle dig om det er hvis du går ind under chipset. Hvis det er det, kan du roligt bruge de drivere jeg har linket til.

mvh Fluse
Avatar billede hkj Nybegynder
15. januar 2007 - 00:48 #4
det virker fint.

Tak for hjælpen.
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 21:39 #5
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.
Avatar billede hkj Nybegynder
14. februar 2007 - 00:35 #6
Problemet er løst.

Tak for hjælpen allesammen.

Hilsen Henrik
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2007 - 00:37 #7