Avatar billede kokholm Nybegynder
14. januar 2007 - 21:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ASP programmør / designer til website

Hej,

Jeg søger kontakt til en programmør / designer til redesign af mit firmas hjemmeside som er lavet i ASP.

Jeg er i øjeblikket ved at lave et overblik / udkast til hjemmesidens ønskede funktioner.

Det vil være en fordel om du har lavet hjemmesider til eks. ejendomsmæglere o. lign. typer hjemmesider...

Jeg forestiller mig at opgaven for den rette kan laves i "fritiden" - dvs. jeg har ikke for nuværende nogen bestemt deadline for hvornår siden skal stå helt færdig...

Aflønning aftaler vi selvfølgelig forud og betalingen kan evt. også ske løbende med at opgaven laves færdig.

Har du nogen referencer til sider du har lavet eller eksempler på opgaver du har lavet vil det selvfølgelig være en fordel.

Smid din mail / kontaktoplysninger hvis du er interesseret i at høre nærmere om opgaven.

Mvh. Ole Kokholm.
Avatar billede ffsoft Praktikant
14. januar 2007 - 21:11 #1
Mail: tom(at)ffsoft.dk
Referencer: www.ffsoft.dk

Jeg har abejdejdet for EDC som programmør, så jeg kender
branchen.
Avatar billede peturkirke Novice
14. januar 2007 - 22:42 #2
peturkirke snabela hotmail punktum com
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2007 - 00:47 #3
Hej Ole

Jeg har et mindre webbureau, vi løser og har løst opgaver der går ind under kategorierne programmering og design, vil vil gerne høre mere om netop din opgave.

Referencer kan ses på www.device.dk, du kan fange mig på osj@device.dk hvis du vil høre mere eller have yderligere oplysninger.

Mvh
Ole
Avatar billede kreativmedie Nybegynder
15. januar 2007 - 10:07 #4
Jeg er selvstændig grafiker/webudvikler, og har tidligere arbejdet indenfor dette hos EDC Mæglerne.

Referencer og kontaktinfo på www.kreativmedie.dk
Avatar billede trofo Nybegynder
15. januar 2007 - 10:32 #5
Hej Ole,

Du er også velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk

Referencer på www.trofo.dk
Avatar billede mnt Nybegynder
15. januar 2007 - 10:37 #6
Hej Ole,
Mit navn er Mads Timmermann og med erfaring som grafiker / webdesigner siden 1999 ligger mine hovedkompetencer indenfor Internetbranchen.
Jeg arbejder til dagligt med design, animering, programmering, søgemaskineoptimering, opdatering/vedligeholdelse og rådgivning af hjemmesider.

Alle mine opgaver udføres med målgruppen i baghovedet og budskabet i front.

Se referencer på min hjemmeside: www.timmer.dk

Håber på din interesse samt at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Mads Timmermann
Grafiker / Webdesigner
Tlf.: 30 116 116
mads(snabel-a)timmer.dk
www.timmer.dk
Avatar billede kokholm Nybegynder
28. februar 2007 - 21:00 #7
Hej alle, rigtig mange tak for jeres respons...

Jeg har været forhindret i at komme videre med ovenstående siden jeg oprettede mit oplæg.

Imidlertid har jeg i den mellemliggende periode ændret min beslutning til, at min "nye" hjemmeside skal laves i TYPO3.

Jeg ønsker at finde en person som vil være behjælpelig (mod betaling) med del-opgaver i forbindelse hermed.

Jeg lukker derfor denne tråd og opretter en ny hvor af mit ønske heri fremgår.

Endnu engang tak for jeres respons...

// Ole.