Avatar billede niederhof Nybegynder
14. januar 2007 - 18:53 Der er 5 kommentarer

Pasword på sider oprettet i FrontPage

Jeg har nogle billedalbums, som jeg gerne vil have på en side, men det er ikke alle der skal have adgang til at se disse "stærkt kompromiterende" ;-) billeder, så hvorledes beskytter jeg disse ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. januar 2007 - 19:39 #1
Den slags er Frontpage ikke særlig god til, det kræver rigtig dynamik eller javascript at opnå den slags. Jeg er sikker på at du kan enten downloade en javascript løsning eller få lavet en her på eksperten
Avatar billede kalckar Nybegynder
14. januar 2007 - 19:42 #2
Mig bekendt har Frontpage ikke en funktion som kan udføre dette for dig, men hvis din webserver el. webhotel understøtter ASP el. PHP er det en smal sag (hvis man ved hvordan).
Det er nemt at undersøge om du kan afvikle ex. ASP på dit websted:
- Opret en tom side som du navngiver test.asp
- Direkte i programkoden (du vælger dette faneblad nederst i Frontpage) skriver du følgende: <%Response.Write "Hej der!"%>.
Hvis du gennem Internet Explorer efterfølgende ser Hej der! på skærmen, understøtter webstedet ASP.
Avatar billede apo Praktikant
14. januar 2007 - 19:43 #3
Hvis du har mulighed for at bruge ASP (server-side scripting) på dit webhotel, kan du let finde et login-system til formålet - ASP og FrontPage er begge fra Microsoft.
Avatar billede apo Praktikant
20. januar 2007 - 13:38 #4
Avatar billede lum Nybegynder
14. marts 2007 - 15:19 #5
Her er nogle Java muligheder der virker :-)
http://www.javascriptkit.com/script/cutindex6.shtml

God fornøjelse